Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Για τους όρους ζωής και εργασίας των νέων επιστημόνων

Παραθέτω το σύνδεσμο για ένα πολύ καλό άρθρο του "Ριζοσπάστη" για τις συνθήκες ζωής και εργασίας των νέων επιστημόνων. Επιφυλάσσομαι να γράψω κι εγώ γι' αυτό το ζήτημα όταν το επιτρέψει ο χρόνος, δεδομένου ότι εργάζομαι κι εγώ σε αυτόν τον κλάδο κι έχω προσωπική εμπειρία.

Κυριακή 16/02/2014:
Κι ενώ εγώ ακόμη δεν έχω βρει το χρόνο για να καταγράψω τις σκέψεις μου, ιδού ένα ακόμη ωραίο άρθρο-μελέτη για την αγορά εργασίας των ακαδημαϊκών στο Εκτός Γραμμής στα ελληνικά και στο ιστολόγιο του συγγραφέα Alexandre Alfonso στα αγγλικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιό σας θα δημοσιευτεί μόνο αν περιέχει το ονοματεπώνυμό σας και κατόπιν επιβεβαίωσής της ταυτότητάς σας. Αν είναι η πρώτη φορά που σχολιάζετε, παρακαλώ στείλτε μου και τα στοιχεία επικοινωνίας σας (πχ e-mail) με ένα e-mail.